maandag 1 maart 2010

Vakantie + epische hiphopdubstoepreggae

Hey!

lange tijd niets gepost, voornamelijk omdat ik DRUK was in de VAKANTIE hehe =)
Niet veel gebeurd sinds laatste post, behalve een aantal nieuwe school opdrachten en wat kleine dingen waar ik zelf mee bezig ben.
In de vakantie was ook de mijlpaal van 14 maanden een relatie met m'n vriendin,
met redelijk wat ups en downs in de hele 14 maanden maar nog steeds houdt de relatie stand haha ;)
(ben ik blij om natuurlijk!)
Qua gezondheid heb ik soms ook nog wat issues maar dat komt maybe binnenkort goed na wat intern onderzoek.


Hier is even een klein iets waar ik mee bezig ben,
een soort epische hiphop dubstep reggae ;)



Verder niet veel te melden vandaag behalve dat ik ga afwassen en koffie zetten :p
Lehtru!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten